Evlat yetiştirmek ne zor iş imiş anne karnından başlayıp taki müslüman bi hanım olana dek...Ben daha yolun başındayım biliyorum lakin aman sağlıkla büyüteyim manevi ahval üzere olsun derken ömür geçip gidiyor.

Neden mi böyle bi giriş yaptım.. Çünki bugün bana anne ben büyüyünce anne olucam senin gibi eşarp takıcam eşarbımı iğne ile süsliycem sonrada bebeğimle parka gidicem deyince kafamda şimşekler çaktı..Dedim ki en büyük etkileşim yaşamak daha sonra da  yaşatabilmek ile olucak.Aslında sen benim hayatıma bugün bişey daha kattın sözün tesiri yaşamak ile olucak..

Güzel bi hitap güzel bi söz biz büyükleri nasl bi tesir altında bırakıyorsa  bizi örnek alan çocuklarımızı nasl etkilediğini anlatmaya gerek yok...

2023 ramazan ayındayz ...sen henüz 30 aylıksın  3 yaşını bile doldurmadın fakat gülüşün ve sevgin ile hayatıma neler kattın bana neler öğrettin ah bi bilsen...

Seninle geçirdiğim her zerreyi dolu dolu geçirip seninle büyümeyi hatta yaşlanmayı umuyorum...

Seni çok seviyorum inci tanem...

Yorumlar

Popüler Yayınlar