İsmi neden İnci Deren¿💜

 

 Hamile olduğumu anladığım gün bi heycanla doktora gitmiştik.Senin varlığından haberdar olunca düşünmeye başladım acaba yakında hangi parlak ‘inci’ doğacak ömür haneme diye?Seni bekledim durdum güzel kızım...Neyse uzatmadan adın neden inci?  

-İstiridyeler içlerine küçük bir kum tanesi kaçtığında, bundan büyük rahatsızlık duyarlar ve kendilerine özgü bir salgı oluşturmaya başlarlar. Bu salgı küçük kum tanesinin etrafında ipeğimsi bir koza örer. Aradan geçen zamanla içindeki koza sertleşir ve muhteşem parlaklıkta bir ‘inci’ oluşur. Yani istiridyenin içindeki ‘dert’ aslında bir incinin varoluş sancısıdır. İşte böyle oluşmuştur inci sende benim için o kadar kıymetli ve değerliydin ki seni nasıl sarsam sarmalasam ne yesemde içimde onu büyütsem diye düşünmeye başlamıştım.Bu kadar kıymetli ve değerli olup hep değerli ol diye inci koydum ismini. 

Kuran-ı Kerim de geçen anlamın ise birilerinin hidayetine vesile olan hanımdı.İstedim ki bu hanımların derlenip toplanmalarına vesile ol.Bide Deren ekledim..Oldu mu İnci Deren...Duamdır ki bana anneliği tattırdığın gibi hayırlı bir evlat olup insanların ,baban ve benimde  kurtuluşumuza sebep ol....


Son olarak sana İnci gibi parlak bir ömür dilerim ❤️

İYİKİ VARSIN ...

Yorumlar

Popüler Yayınlar