Kıymetine Binaen

 Araştırmalara göre; babadaki sperm sayısı ile annedeki yumurta sayısı kombinasyonu 1,5 trilyon farklı çocuk dünyaya getirebilecek çeşitliliktedir. Yani her doğan çocuk, doğduğu anne-babanın 1,5 trilyonda bir ihtimali olarak dünyaya gelir. Seni severken sık sık söylüyorum bu bilgiyi. “Trilyonlarca farklı ihtimal içinden Allah seni bana evlat, dünyaya insan, kendine kul olarak seçti. Bu ne muhteşem değil mi?” diyorum. Kendime de diyorum bunu sık sık.Annemin düşük yaptığı yavrular olmuş.Bu, Allah tarafından seçilmek şu dünya planında istenmek “Canım kulum, sen olmasan hayat yap-bozu eksik kalır” denilmek değilse nedir? Bugün bize bu kadar değer veren Rabbimizin gözüyle ve bir buçuk trilyonda bir ihtimal olmanın biricikliğiyle bakıyorum sana kendimize ve hayata... 


Yorumlar

Popüler Yayınlar