İnci’nin Çeyizi



Sana çeyizler hazırlıyorum güzel kızım. İçine dantel dantel ‘seni seviyorum’ cümleleri koyuyorum. Olur da gün gelip sevildiğini hissedemezsen, çeyizinden çıkarıp serersin gönül sehpana. 

Şimdiden çeyizler hazırlıyorum sana canım kızım. ‘Sen çok değerlisin’ yorganları dokuyorum ilmek ilmek. Bir gün insanlar üşütürse seni eleştirileriyle, bu yoganlara sarınıp ısınasın diye.

Olur ya bir gün yolunu kaybedersen güzel kızım, ‘sana olan inancım tam’ klavuzu bırakıyorum yürek bohçanın içine. ‘İyi ki varsın’ broşları da koyuyorum o bohçaya. Hayatın boyunca yakana takasın, varlığının değeriyle ışıldayasın diye. 

Aynasız çeyiz olmaz tabi... ‘Olduğun halinle çok güzelsin’ aynası koyuyorum çeyiz sandığına. Her gün bakasın, kendini görüp kendin olmaktan mutlu olasın istiyorum. 

Sana çeyizler hazırlıyorum güzel kızım... Sevgi iplikleriyle dokuyorum, ilgi ve özveri kurdelaları doluyorum, ilmek ilmek muhabbet işliyorum her bir kenarına💕

Yorumlar

Popüler Yayınlar